maandag 2 november 2009

Ruimen ruimen en nog eens ruimen...


Pfff, wat zijn we aan de ruim hier. Hahaha. Heerlijk.
1 keer in de zoveel tijd vind ik het heerlijk om eens lekker alles op te ruimen, ook mijn mannetje vind dat geweldig, en zijn we samen in de avond uurtjes heerlijk aan het ruimen.Zo begonnen we vanavond aan de zolder en hebben we alle knie schotten uitgemest.Pfff wat een rotzooi bewaard een mens zeg, ongelovelijk.
Nou is dat natuurlijk ook zonde om allemaal weg te gooien.Zo heb ik besloten om saampjes ikke en mijn schoonmama op een snuffelmarkt te gaan staan in Boskoop.
Een soort rommelmarkt waar ze tweedehands en nieuws spulletjes verkopen.
Zo kan ik dus ook weer effe wat reclame maken voor m,n winkeltje en zo eens wat visitekaartjes laten slingeren.Ook hebben we ontzettend veel speelgoed en knuffels waar nu als niets meer mee gedaan wordt en ik het eigenlijk zonde vind dat allemaal te bewaren.Zo kan ik er misschien wel iemand anders blij mee maken.Ook heeft mijn interieur al ontzettend veel stylen gehad en blijf ik nu toch echt hangen op de Riviera Maision style, die ik echt waanzinnig vind en niet meer van afwijk hahaha, zeg ik nu......er is namelijk zoveel leuks...maar de rest kan dus wel eens verkocht worden.Zoveeeellll.
Ook heeft mijn mannetje op zolder een waanzinnig werkplekje voor mij gemaakt.Een waanzinnig groot bureau waar ik lekker de ruimte heb om te naaien.Helemaal leuk dus.
Van de week plaats ik een paar foto,s van mijn heerlijke plekje.
Liefs Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen