vrijdag 7 augustus 2009

Award gekregen...


Vandaag kreeg ik 2 awards van Zussies en Stitch 4 u.

Bedankt Jenny en Judith erg leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden mijn blog te volgen.

Deze award staat voor het volgende :

Vertel vijf dingen die je gelukkig maken, en stuur deze Award door naar 10
personen waarvan jij vind dat ze deze Award verdienen.

Er zijn eigenlijk ontzettend veel dingen die mij gelukkig maken:

1: Mijn gezin. ( man en dochtertje )
2: Mijn familie, paps mams zussie nichtjes enz enz.
3: Mijn webwinkeltje, creatief bezig zijn is voor mij echt ontspanning.
4: Daarnaast ben ik erg blij met mijn baan buitenshuis.
5: Shoppen en veel geld uitgeven.
Ik geef deze Award door aan de volgende 10 personen omdat ik graag een kijkje op jullie blogs neem.Om te zien wat voor moois er allemaal gemaakt wordt.
Sorry morgen plaats ik de andere 3, nu zo maar eens mijn bedje opzoeken.
Ben helemaal op.
Trusten.

2 opmerkingen:

  1. Dankje wel!! Hoop dat je lekker uitgerust hebt.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nu pas dat je mij genomineerd hebt !
    Wat leuk, ik heb het nu even ongelofelijk druk met de nieuwe collectie en de nieuwe site maar zodra alles weer in een rustig vaarwater zit, als de kids weer naar school zijn mag je altijd even langskomen voor wat tips !En zo proffesioneel ben ik niet hoor, ik rommel ook maar wat aan op mijn zoldertje ...

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen