donderdag 25 juni 2009

Kiekeboe-koetje achter de schermen.

Mijn gezinnetje.
Hoi hoi,

Wie zit er eigenlijk achter Kiekeboe-koetje.
Bij het kopje over mijzelf staat al het 1 en ander.

Ik ben Danielle en ben 27 jaar.Ben gelukkig getrouwd met mijn lieve mannetje Niels.07-07-07 was onze grote dag.8 maandjes later waren we zwanger en 7 maandjes daarna de trotse papa en mama van ons dochtertje Esmay.Een klein schatje die veels te vroeg geboren werd.Ze kwam al om het hoekje kijken met 32 weken zwangerschap.Esmay maakte het goed maar ze moest geboren worden omdat ik erg ziek was.Ik had de ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging, het Help Syndroom.
Gelukkig is alles goed gegaan en worden we met de dag trotser op haar.
Inmiddels is ze alweer bijna een jaar.
Wat gaat de tijd snel.

Liefs Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten