vrijdag 26 juni 2009

Blij met mijn Quilts


Hahaha wat kan een mens toch blij zijn.

Een poosje geleden zag ik in het Kruidvat foldertje ontzettende leuke quilts staan.Ze waren er in 3 kleuren.Ooo wat wilde ik graag de roze.Maar helaas die waren er natuurlijk niet meer en ging ik met de blauwe naar huis.Ook erg leuk hoor.Ik kocht er twee, 1 voor mij en 1 voor mijn mannetje.Wij vinden het altijd heerlijk om lekker op de bank te hangen met een kleedje.Heerlijk.
Maar nu kwamen de geweldige plaids weer in de folder, dus ik gelijk er op af, hahaha zie je me al gaan.Ik daar aangekomen, helaas mevrouw we hebben ze niet meer.Oke, jammer ik weer naar huis.Kwam ik vandaag weer bij Kruidvat om voeding voor m,n dametje te halen en ja hoor, zag ik ze ineens voor mijn neus in een grote mand liggen.Ja ja echt de roze.Hihihi, wat was ik blij.Ik kan ze namelijk voor dit geld echt niet maken hoor.Ze koste maar een tientje per stuk en ze zijn gewoon echt helemaal leuk.Dus deze dame is blij met haar quilts hihihi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten